کبوتران رامسر

آشیانه کبوتران رامسر

کبوتران رامسر

آشیانه کبوتران رامسر

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:05 http://kabotar-ramsar.blogfa.com

سلام به همشهری خودم ...
حتما خدمت می رسیم ... نظر لطف شماست ...
به امید دیدار

مجید چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:38

با سلام
هنوز جوانی آقا عبدالرضا... اول جوونیته مرد مومن...
من همیشه میام پرنده فروشی امید با یه پراید سفید... یه بار هم با مهرداد یه شب اومدم انباری شما... یادمه قبلا یه انباری کوچیک کنج حیاطتتون سمت مشرق وجود داشت که تمام کبوترایی رو که میپروندین داخل اون نگه میداشتین و یه قزوینی آبی رنگ داشتین که خیلی قشنگ بود... و تمام کبوترایی رو که میکشیدین از دورو اطراف میدادین به خواهرزادتون و منم از اون می خریدم
راستی امید میگفت ۱۳ تا از کبوتراشو کشیدین !!!

باسلام خدمت دوست قدیم واشنای جدید خیلی خیلی خوشحال شدم که به این درجات رسیبدی یه سری به ما بزن کارت دارم . به امید حق

مجید جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:26 http://majid0033.blogfa.com

عجب خال سرخ قشنگی ...
مهندس جان یادمه خیلی وقتها پیش حدود ۱۶ سال پیش با خواهر زاده تون سلام و علیک داشتم که تو نارنج بن هستند... چندین بار اومدم خونتون و از جوجه کبوترهاتون چند تایی رو بردم... همشون خوب می پریدن اما یه کبوتر توشون بود که یک خال سرخ رو پرش داشت که یه روز جمعه ایی تک پروندمش ... کشید بالا و ۵ ساعت پرید اونم تنهایی ... تا اون موقع چنین کبوتری ندیده بودم ... تازه اون موقع هم چیزی در مورد ساز کردن کبوتر و نحوه ساز کردن نمیدونستم... و فقط به کبوترا گندم میدادم
با دیدن این کبوتر یاد اون حیوون زیبا و دوست داشتنی افتادم...

باسلام خدمت اقا مجید من سنم بالا رفته ویه کمی فراموشی گرفته ام اگر شده خودت را بهتر معرفی کن وبگو درچه منطقه ای بازی میکنی به امید حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد