کبوتران رامسر

آشیانه کبوتران رامسر

کبوتران رامسر

آشیانه کبوتران رامسر

نظرات 13 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 http://kabootar0661.blogfa.com

سلام خسته نباشید
شما لینک شدید
خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن فرمایید
kabootar0661.blogfa.com

حامد از کرج شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:48

سلام آقای رحیمیان عزیز شاید کامنتهای منو توی وبلاگهای دوستان دیده باشین من حامد مارکوئی 32 ساله اصالتا"رامسری و الان به مدت 12 ساله که ساکن تهران و کرج هستم و از وقتی که یادم میاد برادرم از این پرنده جادویی نگهداری میکرد و خودم از 12 سالگی شخصا" شروع کردم از اون موقع تا سال 80 در کتالم رامسر که حتما" میشناسین در کنار تحصیل و ورزش کبوترداری می کردم و اگه حمل بر تعریف نباشه کبوترهای باکیفیتی داشتم و الان در مکان دیگه ای مشغول کبوترداری هستم .من اونجا دوستان خوب و صمیمی داشم نظیر آقای ادشیر دیلمی که قطعا" شما ایشون رو خوب میشناسین و الان هم هر وقت که به شهر زیبایم مراجعت میکنم همیشه به این دوستان سر میزنم چندسال پیش اسمتون رو شنیدم از دوستان همشهری و اینکه شما هم حرفه ای به این کار مشغولین الان بیشتر خوشحال شدم که با راه اندازی این وبلاگ باعث افتخار من و بچه های اون منطقه شدین. اون زمان که من توی شمال کبوترداری میکردم به علت مشغله تحصیلی و خلق و خوی شخصی که داشتم و دارم زیاد با افراد این حرفه مراوده ای نداشتم البته همونطور که عرض کردم چند نفرشون رو میشناختم مثل آقا اردشیر و آقای بهرام اسدی و آون آقایی که پشت پیتزا پامچال کبوترهای خوبی داشت که متأسفانه الان فاملیشون خاطرم نیست.الان هم با دیدن عکسها به دید حرفه ای و کبوترهای عالی شما تبریک میگم. امیدوارم همیشه موفق باشید و به امید دیدار

باسلام خدمت همشهری گمشده خوشحالم این وبلاگ واین پرنده الهی باعث تجمع وتبادل افکار برای پیشبرد این ورزش می شود اسامی که نام بردی از اساتیدودوستان قدیمی من می باشند به مابیشتر سر بزن خوشحال میشم هرجاهستی سالم وتندرست باشی یاحق .

سعید یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:07 http://www.babak-arbabkhosro.blogfa.com

با سلام-در آستانه فرا رسیدن "عید نوروز باستانی" و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک
و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی
، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.

مجید احمدزاده جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:57

سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت

بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام

سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،

اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

سال نو پیشاپیش مبارک

دوستدارت مجید از رامسر

مجید جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:56

سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت

بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام

سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،

اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

سال نو پیشاپیش مبارک

سید حمید سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:52

با سلام خدمت جناب اقای رحیمیان.
پیشاپیش سال ۹۲ را خدمت شما تبریک عرض مینمایم.امیدوام سال بسیار خوبی داشته باشین.
در صورت امکان چند تا عکس جدید برامون بزارین .

باسلام خدمت سید بزرگوار انشاالله .سلامت سعادت سیادت سرور سروری سبزی سرزندگی هفت سین سفره زندگیتان باشد امیدوارم همیشه پیروز باشی .

گروه انسانهای سبز GPG چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:36

بیایید امسال به منظور پایبندی به اصول انسانی و برای حفظ آبروی خانواده های کم درآمدی که قادر به تهیه آجیل شب عید کیلویی 60 هزارتومان نیستند و به منظور اولین اتحاد مردمی در مبارزه با گران فروشی فرصت طلب ها، عیدمان را بدون آجیل جشن بگیریم.

به یاد انسانیت و حقوق بشر که از جدمان کورش بزرگ به ارث برده ایم.

پیام را به دوستان ارسال نمایید.

www.GPG.ir

forum.iranhakha.com

هادی-دولاب یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 http://kabotarsara.mihanblog.com/

عبدالرضای عزیز سلام و خسته نباشید
یه کامنتی به نام آقای تهرانی تو این پستت خوندم..دوست عزیز بنده با شناختی که از آقای تهرانی دارم...به هیچ وجه نمیتونم به خودم بقبولونم که این کامنت به دست این فرد نوشته شده باشه...یه سری آدم مجهول و غیر حقیقی هستند که از طرف مدیران وبلاگها سعی در تشنج و شانتاز ما بین مدیران وبلاگها هستند..یه نصیحت برادرانه بهت بکنم تا اونجا که میتونی سعی کن این جور کامنتا رو تایید نکنی..تا همیشه یه فضای آرام ما بین وبلاگها باشه...عذر خواهی منو پذیرا باش برای اینکه فضولی یا جسارت کردم

باسلام و درود وعرض ادب خدمت شما عزیزوگرامی . خدمت شما عرض کنم چیزی باعث شکستگی واز پاشیده شدن یک کشور یا یک خانواده میشود خیانت یاتفرقه انداختن شدن توسط خود افراد بین ان مجموعه که بنام کشور یا خانواده می باشد صورت می گیرد من وشما وکسان دیگر که این سایتهارا نوشته ایم یا می نویسیم بایستی سعی دراتحاد این انجمن باشیم ما تازه کبوتر وکبوتر بازی ازان حالت قدیمی که همه مردم با یک دید منفی بدان نگاه میکردند میخوام خارج کنیم استاد عزیز ودوست گرامی من هیچ اشنایی با این عزیز ندارم ولی همیشه تمامی مطالب ان وتمامی مطالب سایت دیگر دوستان رامطالعه می کنم تاازمجموع انها چیز تازه ای یاد بگیرم من در مطالب نوشته شده جدید این اقا به نوشته هایی برخورد نمودم که همه کبوتر هاو کبوتر بازان وسبک بازیشان رازیر سوال برده بود ما از ایشان تقاضای قضاوت یا حکمیت درنوع کبوتر یا سبک بازی رانکرده بودیم وهمه را متهم به داشتن کبوترهای درجه 2 و3 میکند من نظرات فرستاده شده ای که دوستان برای ایشان فرستاده بودند را خواندم که چه فضایی بوجود امده بود وبه تقاضا بعضی دوستان ایشان ان قسمت از مطالب که درباره کبوتر بازان شمال بود راپاک کرد بیاید هم پیمان بشیم تا تیر ماههای خوب وساعت های خیره کننده ای را بسازیم به امید حق

سید حمید میرفضلی پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:39

با سلام خدمت جناب اقای رحیمییان.
از پاسخ زیبای شما در جواب اقای از خود
راضی ملقب به دکتر دکتر دکتر کمال تشکر را دارم.
عشق است تمامی عقابان تیز پرواز رامسر.

سلام حمیدخان عزیز من به ناچار همچین جوابی رادادم ازش عذر خواهی میکنم اصل هدف تمام این وبلاگ ها بدست اوردن یک نتیجه مطلوب درست از هدفشا ن می باشد نه برپا کردن یک جنگ طایفه ای . مواظب خودت باش .یاحق

مجید سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:47 http://ramsar0033.blogfa

با سلام خدمت دوست عزیزم
آقای رحیمیان اعصاب خودتونو خورد نکنید بابت حرفهای اون آقای دکتر ... همونطور که خودشون گفتند ایشون ملقب به دکتر هستند چه بسا که اگر دکتر بودند اینقدر ادعا و دبدبه و کبکبه نمی کردند...
آخه آقای علی میر مهدی ملقب به دکتر تهرانی... کبوتر پرانی چیه که اینقدر ادعات میشه!!! هر بچه ایی اگه کبوتر اصیل داشته باشه کبوترش خوب میپره... دیگه اینهمه ادعا و منم منم نداره دوست عزیز تهرانی من(موش بخوردت)...

با تشکر از شما دوست عزیز

zeus یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:52

aziz khaste nabashi man 2 sal to ramsar danshjo bodam taye molasadra yadesh bekhir vali nadidam kasi onja kabotar bazi konee shoma koja bazi midid??

باسلام خدمت مهندس عزیز امیدوارم طی این دوسال که مشغول درس خواندن در شهر ما بودید میزبان خوبی برای شما بوده باشیم من پایین تراز میدان امام خیابان ش عباسپور کمربندی سابق .موفق باشید

علی میرمهدی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:47 http://kaboutare-shemiran.blogfa.com/

با سلام.بنده علی میرمهدی ملقب به دکتر تهرانی مدیر وبلاگ کبوتر شمیران هستم و چون اصلا اعتقادی به کیفیت و اصالت کبوتران خطه شمال کشور و همچنین سبک عزیزان کبوترباز آنجا ندارم شما گرامی یاران را دعوت می نمایم تا برای تیرماه آتی مقدمات برگزاری یک گرو ما بین بنده و خودتان را فراهم نمائید.از نظر تعداد و مبلغ هم هیچ مشکلی ندارم چون بنده نه محل کبوتربازی از خودم نه کبوتر پس اینها همش بعهده دوستانم می باشد تعداد هم از 2 عدد تا 2500 عدد در خدمتتان هستم.لطفا بحث را به حاشیه نکشید و خیلی سریع پاسخ دعوت بنده را بدهید.

اقا ازخودراضی که خود کبوترنداری وکبوتربازی و کبوترهای شمال رامسخره میکنی بهت دکتر دکتر گفتند مثل اینکه خیلی زبانت دراز شده پول پول میکنی پول تو جییباتو جمع کردی که به رخ ما میکشی برو با هم سن وسالهایت کل کل کن .

همشهری شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:02

سلام و عرض ادب خدمت استاد رحیمیان کبوتران بسیار زیبای دارید با وجود این چونین کبوترانی زندگی بسیا لذت بخش است موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد